یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۲۱:۲۶:۰۷

عبور متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز از مرز ٣١٥ هزار متر

ایران دریلینگ: متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور بوسیله ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در ١٠ ماه امسال از مرز ٣١٥ هزار متر گذشت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری در این باره گفت: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه در مجموع کار حفاری و تکمیل ١٣١ حلقه چاه با متراژ ٣١٥ هزار و ٣٥٢ متر با موفقیت انجام شد. مهران مکوندی افزود: از چاه‌های حفر شده ٧٠ حلقه توسعه‌ای، یک حلقه اکتشافی و ٦٠ حلقه تعمیری است که ٩٠ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب، ١٣ حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، ٩ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، هفت حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ٢ حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و ١١ حلقه در قالب پروژه‌های کلید دردست، تکمیل و آماده بهره‌برداری شد .

وی اظهار کرد: با تلاش مستمر کارکنان بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی این شرکت در دوره مورد بررسی حفاری ١٥ حلقه چاه ٢٧٨ روز زودتر از برنامه‌ریزی انجام شده  از سوی شرکت‌های متقاضی به پایان رسید که از نظر تولیدی‌شدن زودهنگام چاه، ترخیص دکل حفاری و شتاب‌بخشیدن به اجرای پروژه‌های حفاری بسیار با اهمیت است و ارزش اقتصادی بالایی دارد. مکوندی اولویت نخست عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران را تقویت ناوگان حفاری در پروژه‌های میدان‌های مشترک عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون نزدیک به ٣٠ درصد توان عملیاتی این شرکت در در میدان‌های مشترک نفت و گاز در بخش خشکی و دریایی از جمله آزادگان، یاران، آذر و پارس‌جنوبی به کار گرفته شده است. معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری افزود: در این مدت دکل حفاری جدید ٩٣ فتح به ناوگان شرکت پیوست، یک دکل جدید در حال راه‌اندازی است و دکل ٨٤ فتح نیز پس از تعمیرات اساسی (اورهال) در مدار عملیات قرار گرفت و هم‌اکنون ٧٤ دکل حفاری خشکی و دریایی این شرکت در مناطق نفت‌خیز ١٠ استان کشور مستقر و در حال فعالیت هستند.



  کد خبر : 532
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :